Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.12.2006

Itse käytin joskus aikoina ammoistan halokuvauksessa laajakulman päähän ruuvattavaa kalansilmälisäkettä. Firman B+W. Kuvan laatu oli jotakuinkin kamala.

Kai Mäntylä lähetti tuon halocamia myyvän firman koko tuotehinnaston. Itse kalansilmäkameran hinta sinällään näkyy olevan 2500 euroa. Prosessori kameralle, joka nähtäväsäti on erityisen nopea, on toiset 2500 euroa.

Marko