Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.01.2006

Juu, tuota, tämä referaattini perustuu puhtaasti lukutaidolleni. Virheet ovat syntyneet lukutaidon ja ymmärryksen puutteesta, varsinaista tietoahan minulla ei ole nimeksikään.

Täytyykin korjata mainitut kohdat, kiitos myös priva-palautteesta. Korjaan mahdollisemman hyvin kaiken minkä vain kykenen ymmärtämään.

Lisää vaan kommenttia jos vain uskallatte! Minähän en pure. Masennun toki virheistäni, mutta sitten kuin kulotuksen jälkeen tajuntani on hedelmällisempi ja kirjoittamani jutut ovat täsmällisempiä. Tiedoksi vaan, että kirjoittelen näitä vähän joka paikkaan, joten on ihan sopivaa korjata kaikki virheeni, olkaa hyvät! Tahdon oppia!!!!!!!

~J