Kirjoittajan mukaan: Teemu Ohman (tohman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.01.2006

Jarmo & kollegat,

eikös tämä pitänyt pitää yksinkertaisena ja yksinkertaistettuna? Luonto ei toki sitä ole, mutta kaikenkattava detaljeissaan toki oikeammin oleva vyörytys ei ehkä ole vasta-alkajalle sitä parasta luettavaa.

        Teemu

On Fri, 27 Jan 2006, Jarmo Moilanen wrote:

> Moi Jenni ja muut,
>
> Lähetin tämän jo privana Jennille, mutta pistetään tämä nyt näin listallekin kun Jenni tavallaan pyysi...
>
> Aika pitkälle asiat olivat kohdallaan. Muutamia seikkoja piti kommentoida.

> Sikäli oikein, sillä hyvät näytelmät esiintyvät usein laajassa kidepilvessä ja kestävät kokonaisuutena yleensä (mutta ei aina) pienen pilven aiheuttamia sivuauringon vilahduksia kauemmin.

> [...]

M.Sc. Teemu Öhman          _______/ \    IMPACT CRATERS!    / \_______
Department of Geosciences            \         __          /
Division of Geology                   \_______/  \________/
P.O. Box 3000
FI-90014 University of Oulu
FINLAND
e-mail: teemu.ohman_at_oulu.fi 	or              tohman_at_sun3.oulu.fi
phone: +358-8-553 1404 	 	or              +358-40-566 7143
fax: +358-8-553 1484