Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.01.2006

On Fri, 27 Jan 2006, Teemu Ohman wrote:

> Terve porukat,
>
> hyvä ja tervetullut perusreferaatti mun mielestäni. Ainoa pikkuseikka joka
> tuossa hivenen jäi kaihertamaan, on pitkään ja tappoyrityksistä huolimatta
> sitkeästi elänyt legenda pilarista toiseksi yleisimpänä (nähtynä) muotona.
> Listanelosenahan se taitaa olla, ellei muistini täysin petä. Anteeksi
> hiustenhalkomiseni, mutta tämä aiheutti joskus kauan sitten niin
> voimallista hämmennystä, että koen moraaliseksi velvollisuudekseni
> edelleenkin oikaista tämä aina tarpeen niin vaatiessa :)

Minä taas jäin vähän miettimään sitä kolmea erilaista jääkidetyyppiä. Voisi ehkä sanoa että halot aiheutuvat pääasiassa kolmesta erilaisesta jääkidetyypistä, mutta erilaisia tyyppejä on kyllä pilvin pimein. Voisi täsmentää että kidemuotoja esiteltäessäkin puhutaan nimenomaan haloihin liittyvistä kiteistä.

Pikku detalji sinänsä...

--
Timo Nousiainen
University of Helsinki