Kirjoittajan mukaan: Teemu Ohman (tohman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.01.1999

On Thu, 21 Jan 1999, Ismo Kauko Luukkonen wrote:

> Rivihavaitsija pitää ajatuksesta. Kun sitä laatua ei tule, vaikka
> kuinkayrittää, niin näkyisi ainakin tavallisten halojen kautta että elossa
> ollaan yhä ja ylöspäin katsotaan.

Juu, tuommoinen on nimenomaan tarkoitus.

> Ja ihan muutenkin olisi hauskaa, että tavallisetkin halot jollain tavalla
> muistettaisiin Umi-juttuja kasatessa (jos taivaalla näkyy yksinäinen 22
> rengas, "raihnainen" ei muuten ole ainoa adjektiivi, jolla sitä voi
> kuvata).

Minä ainakin tulen tavallisemman kamankin huomioimaan, enkä pelkästään sen takia, ettei hc-tarinaa irtoa samaan malliin kuin guruilta. Siinäkin mielessä olisi oikein kiva, jos havaintoja minulle asti saapuisi, olisi sitten jotain mistä kirjoittaa. Ja tuosta "raihnaisesta"... laatusanojahan maailmassa riittää, mutta jos 22r sattuu olemaan raihnainen, (tai rupunen, tuhnu, heikko kuin vanhan piian "ei" ( (c) Sir Ale), himohimmo, onneton töhry, jne.) niin minkäpä sille sitten voi. Ei sitä oikein voi sielua hivelevän kauniiksikaan väittää valehtelematta railakkaasti ;-)

Kirjoittamiin.

        Teemu