Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Ismo Kauko Luukkonen (iluukkon_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.01.1999

On Thu, 21 Jan 1999, Teemu Ohman wrote:

Ja tuosta "raihnaisesta"... laatusanojahan
> maailmassa riittää, mutta jos 22r sattuu olemaan raihnainen, (tai rupunen,
> tuhnu, heikko kuin vanhan piian "ei" ( (c) Sir Ale), himohimmo, onneton
> töhry, jne.) niin minkäpä sille sitten voi. Ei sitä oikein voi sielua
> hivelevän kauniiksikaan väittää valehtelematta railakkaasti ;-)

Pitkän halottoman kauden jälkeen (joka esim. juuri nyt on menossa) näkyvä vaatimaton kakskakosen pätkä on malttamattomalle havaitsijalle kuin lämmin kesätuuli keskellä kylmintä tammikuuta. Raihnaiseksi en sitä sanoisi, vaan odotetuksi ja kaikessa vaatimattomuudessaan jopa kauniiksi...

(harvoin olen nähnyt ns. harvinaista haloa, joka esteettisyydellä ja kauneudella hakkaisi tavallisen kakskakosen) (toisaalta voin myös sanoa, että harvoin olen nähnyt ns. harvimaista haloa)

odotellessa,

Ismo