Kirjoittajan mukaan: Ismo Kauko Luukkonen (iluukkon_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.01.1999

On Wed, 20 Jan 1999, Teemu Ohman wrote:

> Semmoinen suunnitelma minulla muuten on (En kai minä
> vielä ole tästä puhunut?), että Sauri-palstalla tultaisiin julkaisemaan
> kutakuinkin joka kerta, jos tila antaa myöten, jonkunlaisessa
> taulukkomuodossa paitsi edellisten kuukausien havaintomäärät, myös koko
> vuoden siihenastinen saldo.

Rivihavaitsija pitää ajatuksesta. Kun sitä laatua ei tule, vaikka kuinkayrittää, niin näkyisi ainakin tavallisten halojen kautta että elossa ollaan yhä ja ylöspäin katsotaan.

Ja ihan muutenkin olisi hauskaa, että tavallisetkin halot jollain tavalla muistettaisiin Umi-juttuja kasatessa (jos taivaalla näkyy yksinäinen 22 rengas, "raihnainen" ei muuten ole ainoa adjektiivi, jolla sitä voi kuvata).

Ismo