Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (moilanja_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.03.2005

Moi,

Näin nopeasti vastaukset Teemun kysymyksiin...

  1. Ilmeisesti ei... Kaikilla on kauhea kiire...
  2. Minun piti lähettää huhtikuuta koskien viestiä, mutta Teemu oli nopeampi... Homma on niin, että allekirjoittaneella on sen verran töitä, että en uskalla edes ajatella mitään halohuhtikuusivuston kaltaista rupeamaa tähän väliin... Saati sitten yleismaailmallista haloprojektia. Josko joku olisi sen verran ehtivä ja sen verran webintekotaitoinen, että voisi ottaa huhtikuuprojektin hoitoonsa, olisin ja varmaan kaikki muutkin olisivat kiitollisia siitä. Minulta se ei nyt onnistu.

Olisin muutenkin mielelläni heivaamassa vastuun jaoston kotisivuista jollekin muulle, jolla olisi aikaa työstää niitä...

Allekirjoittaneella olisi sellainen haave, että joltain haloporukan henkilöltä tai henkilöiltä löytyisi a) intoa ja b) taitoa pistää pystyyn englanninkielinen haloaiheinen nettilehti tai vastaava. Jaoston jäsenistö voi kyllä tietopuolella auttaa lehden juttujen teossa. Haloaiheinen nettilehti puuttuu tällä hetkellä, mutta kuinka kauan? En haluaisi, että joku ulkomaalainen ehtisi sellaisen pistämään pystyyn... Sen verran meillä suomalaisilla on eturivin tietoa haloista, että meidän se pitäisi saada aikaan...

Jarmo