Kirjoittajan mukaan: Teemu Ohman (tohman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.03.2005

Terve,

komiat sivut on tosiaan tsekeillä. Hakematta tästä tulee mieleen kaksi asiaa:

  1. Viime kesänä oli kovastikin puhetta verkkoraportointi/tietokanta/ruudukko/yms. -kuvioista. Onkohan hommaa kulissien takana kukaan kerennyt viemään millään muotoa eteenpäin?
  2. Huhtikuuta taasen kohtapuoliin pukkaa... Ihan jo perinteitä kunnioittaen on kysyttävä, mikä on jaoston suunnitelma sen varalle? Tsekkiläis-suomalais-hollantilainen halohuhtikuu?

        Teemu

On Thu, 17 Mar 2005, Jarmo Moilanen wrote:

> Moi,
>
> Jos joku ei ole ehtinyt Tsekkien halosivuja katsomaan, niin menkää ihmeessä. Vaikkei kielestä ymmärrä, kuvia, hyviäkin, on paljon...
>
> http://ukazy.astro.cz/halo.php
>
> Veikko laittoi tämä linkin jaoston linkkilistallekin.
>
> Tuolla on muuten yksinkertainen havaintoraportointisysteemi:
> http://projekty.astro.cz/ukazy/halo-pozorovani.php

> [...]

M.Sc. Teemu Öhman          _______/ \    IMPACT CRATERS!    / \_______
Department of Geosciences            \         __          /
Division of Geology                   \_______/  \________/
P.O. Box 3000
FI-90014 University of Oulu
FINLAND
e-mail: teemu.ohman_at_oulu.fi 	or              tohman_at_sun3.oulu.fi
phone: +358-8-553 1404 	 	or              +358-40-566 7143
fax: +358-8-553 1484