Kirjoittajan mukaan: Timo Viinanen (boozeman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.03.2005

Jarmo Moilanen wrote:

> Tuolla on muuten yksinkertainen havaintoraportointisysteemi:
> http://projekty.astro.cz/ukazy/halo-pozorovani.php
>
> Jos saataisiin edes tuollainen jaoston sivuille, niin kelpaisi
> minulle... Eli yksinkertainen raportointilomake, jolla lähetetyt
> viestit tulevat sitten näkyviin listalle. En tiedä meneekö Tsekeillä
> viestit jonkun henkilön kautta tuonne, mutta systeemin voisi
> automatisoida. Rekisteröinnin Tsekitkin vaativat tuonne. Kenties
> halo-l:lle rekisteröityminen riittäisi meille...

Myrskybongareillahan on suht kattava myrskyhavaintotietokanta. Kyllä sellaisen varmaan saisi halojaostollekin raapaistua kasaan. Tosin pitäs taas alkaa puukottamaan tuota mb-systeemiä kun kausi lähenee alkuaan.

Tänä vuonna ukkostaakin sitten ensimmäisen kerran huhtikuussa. Näin mulle on kuiskuteltu ja vähän tuntuu itsekin siltä ;-)

-Timo 'Boozeman' Viinanen