Kirjoittajan mukaan: marko riikonen (lascarmark_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.06.2002

Joo, pistetaan korvan taa nuo neuvot. Ehdottoman hyvia huomioita. Haloopas on varmasti rankka pala aloittelevalle havaitsijalle. Liikaa ollut kirjoitettaessa asiantuntijan sokeutta kai. Eika se nyt niin asiantuntevakaan ole useilta paikoilta enaa. Remontti on tarpeen. Yritan saada jotain aikaan. Eikohan siihen muitakin tule jossain vaiheessa hatiin.

Marko

  • Jorma Lameranta <Jorma.Lameranta_at_ymparisto.fi> wrote:

    > piirroksissa olisi esim. nuolella
    > Nyt on ollut vaikea
    kuvassa/piirroksessa on se
> [...]
    >
    > Sama asia on minuakin kiusannut. Hyv?kun tuli
    > esille. Toinen toivomus olisi,
    > ett?oppaassa olisi taulukon muodossa tai jotenkin
    > muuten nykyist?selke?min
    > esitetty, mitk?kaikki halot liittyv? samaan
    > kidemuotoon/-asentoon.
    >
    > Jorma Lameranta
    >
    > Uudenmaan ymp?ist?eskus Uusimaa Regional
    > Environment Centre
    >
    > puh. 09 1488 8222 Tel. +358 9 1488 8222
    > fax. 09 1488 8280 Fax. +358 9 1488 8280
    > posti PL 36, 00521 HELSINKI P.O.BOX 36, 00521
    > HELSINKI, FINLAND
    > email mailto:jorma.lameranta_at_ymparisto.fi

Do You Yahoo!?
Yahoo! - Official partner of 2002 FIFA World Cup http://fifaworldcup.yahoo.com