Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Jorma Lameranta (Jorma.Lameranta_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.06.2002

timo.leponiemi_at_yle.fi wrote:

> Tuosta valkean taivaan vieraista:
> Uutta opettelevana olisi varsin hyvä, jos piirroksissa olisi esim. nuolella
> osoitettu se, mikä kuvassa on se mistä on kyse. Nyt on ollut vaikea
> opetella parempia haloja, kun ei tiedä, mikä kuvassa/piirroksessa on se
> B-halo! Toteutuisiko minun (ja ehkä muidenkin) toive?
> Timo Leponiemi

Sama asia on minuakin kiusannut. Hyvä kun tuli esille. Toinen toivomus olisi, että oppaassa olisi taulukon muodossa tai jotenkin muuten nykyistä selkeämmin esitetty, mitkä kaikki halot liittyvät samaan kidemuotoon/-asentoon.

Jorma Lameranta

Uudenmaan ympäristökeskus Uusimaa Regional Environment Centre

puh. 09 1488 8222     Tel. +358 9 1488 8222
fax. 09 1488 8280     Fax. +358 9 1488 8280
posti PL 36, 00521 HELSINKI P.O.BOX 36, 00521 HELSINKI, FINLAND email mailto:jorma.lameranta_at_ymparisto.fi