Kirjoittajan mukaan: Alexander Nives (nives_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 26.08.2000

On Sat, 26 Aug 2000, Jarmo Moilanen wrote:

> Tervehys,

Tu juu tuu!

> Kaupassa ollessa minulle soitti mieshenkilö (unohdin jo nimen) Laukaasta,
> Jyväskylän pohjoispuolella klo 14:00 (26.8.2000). Taivaalla oli kuulema
> kovasti haloja. Täysin maalikko osasi kuvata sanallisesti täyden
> horisonttirenkaan...
> Joten olkaa tarkkoina Keski-Suomen seutuvilla!

Minä näin klo 13.30 paikkeilla Muuramessa sukellusretkelläni taivaalla yläpilvissä HR:n. Se (yläpilvi ja HR) oli n. 40 ast. mittainen ja jokseenkin tarkkaan Auringon vastakkaisella puolella.

Auringon suunnassa oli näkyvissä vain 22YSK. Noita yläpilviä oli hyvin paikallisesti tuolloin havaintopaikallani. Olisipa ollut laajemmalti!

Terv. Ale

  • * * * * * * * * * * * * * * * * * Alexander Nives

Yrjönkatu 9 A 1
40100 Jyväskylä

Puh: (014) 372 13 24
GSM: 050-382 26 28