Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: topi_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 06.01.2002

Minkä kokoisen instrumentin olette tarvinneet, ettei sumusta näy läpi? Siellähän on sellainen kalvo.

On Sat, 5 Jan 2002 22:22:47 +0200 "Peter Vonbagh" <peter.vonbagh_at_pp.inet.fi> wrote:
>Topi Heinänen kysyi M56:ta. Mielestäni olen hyvillä keleillä onnistunut
useinkin näkemään sen
jo tavallisella
>7 x50 kiikarilla.
>
>M57:ta vielä, 15 x 70 kiikarilla se näkyy täplänä, Tal 1:llä uturenkaana ja
20
cm JS teleskoopilla
selvänä renkaana josta näkee hyvin läpi.

--
Get your firstname_at_lastname email at http://Nameplanet.com/?su