Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: topi_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 06.01.2002

Taitaa olla niin että jaostolle tulleiden hvaintojen määrä laskee hieman, eleei
muut sitten hirveästi tseppaa, eiköhän laiteta ennnätys rikki? :)

On Sat, 5 Jan 2002 22:03:38 +0200 "Jaakko Saloranta" <j_saloranta_at_hotmail.com>
wrote:
>Iirolle: Mä oon ainakin nähnyt ton 57 rengasmaisena 80mm linssiputkellani,
joka melko hyvin
vastaa tuota Tal-putkea. Pitäisi vielä kokeilla 40mm paremmassa paikassa ja suurella
suurennoksella.
> 7x50 kiikareilla tuo 57 on kyllä sen verran ikävä havaittava että
pitää heti yrityksen
jälkeen kattoa kohdetta ihan kunnolla putkella, mutta näkyy kuiteskin.
> Suodattimella blinkkaamalla saa ainakin varmistuksen
havainnostaan.

--
Get your firstname_at_lastname email at http://Nameplanet.com/?su