Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: mikko olkkonen (molkko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.12.2002

mäkin on valmistellut projektia: printannut etsintäkarttoja ja valokuvia. 95stä näin 2 galaksia jotenkin. netistä löytyy paljon aineistoa tästäkin. mm. cartes du ciel kataloogi, jota minä käytän. miles paul niminen heppu (amatööri) on katsonut 98 hicksonia ja on raportoinut kattavasti projektistaan netissä.

STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/junkmail