Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.07.2012

Itse en ole koskaan ennen tällaisen näin kirkkaan ja tiheän salamoinnin keskelle joutunut. En tasan ikinä. Vyöry tuntui ulottuvan Ylöjärveltä Kangasalle kun se pyyhkäisi etelästä tullessaan Tampereen yli. Sokaisevan kirkkaita salamoita löi todella tiheään. Ensi kertaa hieman (paljon) pelkäsin ukkosella kun juoksin lopulta havaintopaikaltani 15 m autoon. Niin yllättäen se pahin/paras helvetti puhkesi. Sitten autossa istuessani maisema tuntui olevan nonstoppina valaistu eri puolilta iskevin valokaarin.

Tuo vyöry oli muutenkin ihmeellinen, siinä oli hienoja rakenteita. Huomenna kuvista sitten näkee tarkemmin. Edelleen välkkyy ja jyrisee jatkuvasti.

--
Myrskybongausjaoston postituslista: myrskybongarit-l@ursa.fi
Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/harrastus/harrastajat-verkossa/sahkopostilistat/jaostojen-sahkopostilistat.html