Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.07.2011

Viime vuonna ne golfpallot satoivat Sastamalan Vammalan golfkentälle, ja ympäristöön, ja pistivät lommoille satojen autojen pellit. Joten meni kelit viime vuonnakin samoja reittejä.

Anne

--
Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***