Kirjoittajan mukaan: Tero Pajala (teropajala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.07.2011

Kiitos Panu ehdotuksesta, mutta täältä löytyy windowsi. Ja hetkeä myöhemmin uudelleen hakemisen jälkeen löysin virtualdub ohjelman. Timelapse näyttää nyt tältä

http://www.youtube.com/watch?v=jwqH9CWfAxs Omalla koneella alkuperäiseltä tiedostolta näyttää kuvanlaatu hyvältä, mutta tuossa youtube videossa näyttää niin ylivalottuneelta. Tietääpähän ensi kerralla yrittää editoida hieman kuvasävyä tummemmaksi. Ja hieman hitaammaksi. Olisi pitänyt vain antaa raksuttaa timelapse kuvia vaikka alkoi salamoimaan. Näin jälkikäteen näytti mielenkiintoiselta tummat pilvet videon lopussa. Loppujen lopuksi olen tyytymätön omaan settiin tältä päivältä. Hyvä että on saanut ihastella muiden ottamia hienoja kuvia :)

Pari kuvaa. Alla olevissa linkeissä samat kuvat. http://tepaja.kuvat.fi/kuvat/Myrskybongaus/2011/Hein%E4kuu/

http://www.flickr.com/photos/tepaja/ (kolme uusinta) Toivottavasti linkit toimii oikein.

-Tero

--