Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.06.2011

Hei,

Tässä haastattelupyyntö ET-lehdeltä. Yhteydenotot jälleen suoraan Jennalle, kiitos. Ilmoitathan myös minulle kun olet yhteydessä Jennaan.

Begin forwarded message:

Ursa/myrskybongausjaosto,
mediayhteyshenkilö

Ystävällisin terveisin,