Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.06.2011

Totta,

Ajan saatossa on ollut jos jonkinlaista viritystä ja sivustoa myrskyharrastuksen osalta.
Mikään kuitenkaan ei ole oikein ottanut tuulta siipiensä alle, kun kaikki merkittävimmät
harrastajat tekevät kaikki omat sivustonsa. Sivustoja on olemassa varmaan kolmattakymmentä
ja kukaan ei millään kerkiä/jaksa kaikkia näitä seurata. Omat www.myrskyharrastajat.fi jonka
nykyään pitäisi ohjautua tuonne:
http://www.saarikorpi.com/en/projects/myrskyharrastajat/ mutta ei jostakin syystä näin tee. Mutta kuitenkin, tein siitä sivun jonne laitan kuvauskeikoiltani
aina kelin tai muun yleisen kiinnostuksen noustessa livekuvaa tulemaan, eli se ei enää seuraa pelkkiä myrskyjä.
Tämä ratkaisu ajanpuutteen takia.

www.myrskyharrastajat.fi on siis hyödynnettävissä, jos kuka keksii sille hyvää käyttöä?
Ko. sivustolla on paljon kävijöitä ja sitä on linkitetty varsin ahkerasti vuosien saatossa.
Itselläni ei aika riitä sitä kehittää, vaikka ideoita sen käytölle olisi vaikka kuinka paljon...
Eli ketä kiinnostaa, niin laittakaa viestiä mitä sille voisi tehdä ja annan osoitteen pois.
PS. näkisin kuitenkin tälle luonnollisimman käytön siten että Ursan MB jaosto tekisi sille
jotakin. Nimi myrskyharrastajat on kuitenkin aika vahvasti sidottu mielikuvaan jota kautta
löytyisi esimerkiksi kaikki harrastajat ja aiheeseen liittyvät linkit tms. jutut...
Mutta ideoita otetaan vastaan...

Jos ajatellaan asiaa eteenpäin vaikkapa 5 vuotta, niin on totta että Facebookkiin ei kannata satsata,
koska saattaa olla, että koko Facebook on silloin jo ajettu alas tai joku muu kiinnostavampi ja toimivampi
on tullut tilalle.

--

* <http://www.facebook.com/pages/Saarikorpicom/330709146845?v=info><http://www.linkedin.com/pub/rami-saarikorpi/6/5a6/713><http://twitter.com/#!/saarikorpi><http://saarikor.wordpress.com/><http://www.youtube.com/user/saarikor?feature=mhum>
*
http://about.me/saarikorpi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***