Kirjoittajan mukaan: Ari Leander (ari.leander79_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.01.2011

sama täällä.posti toi tänään triggerin kotiin :-) vähä jo testailin sitä mutta täytyy jatkaa tutustumista laitteeseen...kesään on vielä aikaa.

Ari Leander

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***