Kirjoittajan mukaan: Ari Leander (ari.leander79_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.01.2011

paljon palautetta ja mielenkiintoisia kommentteja sekä tietoa :-D juuri tuo salamoiden kuvaus päivällä on kovin haasteellista ja ehkä tuolla saisi jotain aikaan... täytyy kokeilla laitetta jonka meinasin laittaa nyt tilaukseen ja lisäilen kuvablogiini tulevia kuvia.

kesää odotellessa :-)

lähden muuten pallakselle ensi kuussa viikonlopuksi...toivottavasti pääsis lisäämään revontulista kuvia blogiini :-D

Ari

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***