Kirjoittajan mukaan: Esa Palmi (esa.palmi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.01.2011

Moro.

Onhan triggereitä ollut muutamalla aktiiviharrastajalla käytössä jo joitain vuosia. Ainakin Karvisen Eerolla, Saarikorven Ramilla ja Yliojan Jarilla laite on ollut käytössä ja salamakuvia ollut näytillä netissä. Lisäksi CHDK-sovellus Canonin tiettyihin pokkareihin on ollut testissä parilla harrastajalla.

"Salamaliipaisu" jakaa vähän mielipiteet harrastajapiireissä. Toiset siitä pitävät, kun taas toiset ovat enemmän luomun kannalla. Vähän viivamaisiahan triggerikuvat välillä tahtovat olla. Mutta onhan joissain kuvissa ollut myös hienoa haarautuneisuutta...

--
-Esa-

--
Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***