Kirjoittajan mukaan: Janne Alatalo (janne_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.08.2010

Näistä ei tosiaan ota selvää helpolla. Monesti ihmisillä on tapana mielistellä. Salaman jälkikuva verkkokalvoilla ja jälkeenpäin on helppo todeta, että jotain kirkasta siinä tosiaan oli.

-
janne

  • Original Message ----- From: "mikko happo" <procyon01_ät_gmail.com> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Wednesday, August 11, 2010 10:48 AM Subject: Re: [myrskybongarit-l] Taas yksi pallosalamavideo