Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.08.2010

Hei taas,

Nyt tarvitaan myrskybongari Savon seudulta kertomaan harrastuksestamme YLE Savon haastatteluun. Ota yhteyttä suoraan Varpuun. Ilmoitahan myös minulle kun olet yhteydessä häneen, kiitos.

On 9.8.2010, at 12.35, varpu.mantymaki_ät_yle.fi wrote:

> Tuottaja Varpu Mäntymäki
> YLE Savo
> 0400525150
>
> Haemme henkilöä, joka on harrastanut jo jonkin aikaa myrsky-tai
> pilvibongausta. Teemme ohjelmasarjaa Radio Suomen maakuntaradioon Radio
> Savoon, jossa esittelemme eri alojen harrastajia. Aihe olisi nyt
> ajankohtainen, joten ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian.

Ursa/myrskybongausjaosto,
mediayhteyshenkilö

Terveisin,
JK

Janne Kommonen
jannek_ät_mac.com
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***