Kirjoittajan mukaan: Jenni (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.07.2010

Tervehdys pitkästä aikaa,
Olen seuraillut kateellisena postauksianne ja salamatutkan näyttämiä salamointeja; aina jossakin muualla kuin Kaarinassa. Täällä ei ole näkynyt edes kunnon pilviä. Pari kesyhköä köhäisyä ollut, mutta isoin kirjaimin mainitut myrskyt jääneet Helsinki-Tampere-Oulu linjalle. Turhahko postaus, myrskyä odotellessa, ~turkkuulaastunnuJenni

> Date: Thu, 29 Jul 2010 02:24:26 +0300
> From: harri.junttila_ät_mail.suomi.net
> To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
> Subject: Re: [myrskybongarit-l] Helvetti irti Pohjanmaalla
>
> Oulussa tälle yölle ensimmäinen ukkostava solu meni meren puolelta ohi,
> lähimmillään 7km päässä löi .
> valoshow oli ihan hienoa ja ihan mukavaa jytinää pitää.
> Radiopuhelimessa räiskyy jatkuvasti salamat.

> --
> Myrskybongareiden s�hk�postilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***
> Listan www-arkisto: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html

> [...]
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***