Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.06.2010

Hei kaikki,

YLE Radio Häme hakee pilvibongaria radiojuttuun. Yhteydenottoja toivotaan vielä alkuviikon kuluessa. Voitte lähettää sähköpostia suoraan Juha Paasolle. Lähetäthän tiedon yhteydenotosta myös minulle, kiitos.

On 7.6.2010, at 15.56, juha.paaso_ät_yle.fi wrote:

> Hei!
>
> Puhelinkeskusteluumme viitaten tässä lisätietoja radiojutusta.
>
> Eli suunnittelen juttua, jossa käytäisiin läpi erilaisia
> pilvityyppejä.
> Ajatuksena olisi johdattaa kuulijoita, tavallisia mattimeikäläisiä,
> pilvibongauksen maailmaan. Käytäisiin siis läpi ainakin päälajit,
> kumpupilvet, sumupilvet, hahtuvapilvet, verhopilvet ja mitä kaikkia
> niitä
> onkaan. Miltä ne näyttävät, miten ne tunnistaa, miten ne syntyvät,
> minkälaista säätä ko. pilvi "tietää" jne. Samalla puhuttaisiin
> [...]

http://yle.fi/alueet/hame/radio-hame/
http://yle.fi/alueet/hame/

Ursa/Myrskybongausjaosto
mediayhteyshenkilö:

Ystävällisin terveisin,
JK

Janne Kommonen
jannek_ät_mac.com
+358-40-4877181
Pappilankuja 75,
09120 Karjalohja
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***