Kirjoittajan mukaan: Immo Ruonala (imm0_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.05.2010

Moi,

Ajoin keskiviikkona aamupäivällä 12-tietä Huittisista Raumalle päin.

Näky alavilla pelloilla oli kyllä melko lohduton, ne olivat täysin veden vallassa.

Toivoa vain sopii, ettei niillä pelloilla oltu vielä kylvöjä tehty. Lisäksi yhden

ojan vedenpinta oli kyllä niin korkealla että pian sateiden jälkeen se ei ole voinut

olla kovin kaukana valtatiestä.

  • Immo

P.S. Ei tietenkään edes pokkaria mukana :-(

Windows puhelimella saat enemmän vastinetta rahoillesi. http://www.windowsmobile.fi
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***