Kirjoittajan mukaan: Teemu Mäntynen (teemu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.05.2010

Sami Jumppanen wrote:

> dna-asiakkaille, joilla ei vielä ole nettiliittymää puhelimessaan, on
> hyvä tarjous: Matkanetti 384 vain 2,95 eur/kk. Hinta on voimassa 24
> kk.

Itse tartuin viime viikolla johonkin vastaavaan DNA:n tarjoukseen. Liikkeessä käydessä tosin ei tarvinnut edes kunnolla tingata, kun jo sovittiin niin, sopimus on voimassa toistaiseksi, eikä määräaikaisena. Eikä kukaan kysellyt, olenko vanha asiakas, vaan tarjousdatapaketti ympättiin uuteen liittymään (0,66 EUR/kk).

Samalla käynnillä ostin asiakaspalautuksena tulleen, mutta käytännössä käyttämättömän Nokia CS-15 mokkulan hintaan 29 EUR (hintavertailu.fi:ssä edullisin hinta 89 EUR). Sille ei tosin luvattu mitään takuuta tai palautusoikeutta, mutta toimivuus varmistettiin liikkeessä. Näitä ei välttämättä tyrkytetä automaattiisesti, mutta kysymällä löytynee.

Lyhyen testikäytön ja yhden chasen perusteella olen ollut ihan tyytyväinen kumpaankin.

--
Teemu Mäntynen
http://www.mantynen.com/teemu/