Kirjoittajan mukaan: Jakke Mäkelä (jakke.makela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.01.2010

Terve,

Timolla on kokemusta ja tietää mistä puhuu. :-> Vilkaiskaa se ethesis läpi, niin näette mistä on kyse... Vastaväittäjän hyökkäysstrategiaa ei tiedä etukäteen, mutta kysymykset lienevät tasolla "millä perusteella voidaan katsoa että kaavassa 31 määritellyt muuttujat alfa ja beta voidaan laskea signaali kulkupolun yli integroidun johtavuuden keskiarvona ilman että otetaan huomioon pinnan epähomogeenisuuden aiheuttamat epälineaarisuudet?"

(Omasta mielestäni juuri tuonkaltaiset kysymykset toki ovat maan suola ja elämää suurempia asioita, mutta olen yhden hengen vähemmistössä).

En siis halua estää ketään sinne tulemasta, mutta teitä on nyt varoitettu. ;->>

Jakke

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***