Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.01.2010

On Fri, 15 Jan 2010, jakke.makela_ät_kolumbus.fi wrote:

> Moi,
>
> suunnitelmissa sellaista ei ole, eikä noista oikein kauhean eläväisiä saa
> millään... Materiaali löytyy linkin takaa. Pidän 15 min yleistajuisen
> esityksen tilaisuuden alussa, ja sen voin koittaa saada jollakin lailla
> näkyville.

Jep. Varoituksen sana innokkaille harrastajille. Väitöstilaisuuksissa usein huomio kiinnittyy varsin pieniin yksityiskohtiin, tyyliin miksi tämä suure laskettiin tällä eikä tuolla toisella kaavalla, miksi tässä on sanottu considerable eikä substantial, jne. Toki vaihtelee paljon tapauskohtaisesti.

> Jakke

Department of Physics
P.O. Box 48
FI-00014 University of Helsinki