Kirjoittajan mukaan: Jani Poikela (jani.poikela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.12.2009

http://saturn.unibe.ch/rsbern/noaa/dw/realtime/current/n1bcurr.jpg

Kun tarkkaan katsoo niin satelliittikuvassakin tuo näkyy (suurinpiirtein keskellä tuota nauhaa ja aika keskellä suomenlahtea)

--
Jani