Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.11.2009

No tuolla saa jo kuvattua mitä vaan ja ympäri vuoden! :-)

Mutta pölypyörteet esiintyy vain keväisin, ja vois olla kiva saada ne videolle. 15 sek. on pitkä aika näin lyhyessä ilmiössä. Ja mua epäilyttää se että reagoiko mikään liikkeentunnistin 50-100 m päässä olevaan pölypyörteeseen? Eli pitäisköhän videon olla sitten koko päivän päällä? Öisinhän siellä ei pitäisi pölypyörrettä muodostua.

En asu itse siellä vieressä, joten lähinnä isäukko pääsee noita näkemään ja minä sitten iloisena kuuntelen mitä taas missasin. Siksi ajattelin jonkinlaista kameraviritelmää.