outi.piirala_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 22.10.2009

Ehkä tässä julkisuudessa ei olekaan kyse siitä, että ns. myisimme itsemme julkisuuteen.

Julkisuus on lähtenyt lähinnä median puolelta eli kiinnostusta harrastuksesta tietämiseen löytyy.

Itsestäni on yksi haastattelukerta ja tämä tuonut vahvasti esille esim työpaikallani sen, ettei kyseisestä harratuksesta ole monikaan tiennyt mitään.

Eiköhän julkisuus kuitenkin anna mahdollisuuksia tutustua uusiin asioihin, vaikkei niihin aina mukaan lähtisikin. Vrt esim. NASAN julkisuus.

Outi