timo.leponiemi_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 22.10.2009

Ehkä ensi vuodelle tulee liian kova kiire, mutta ensi kesänä (tai miksei muuhunkin vuodenaikaan) korskeat myrskyuroot ja hemaisevat myrskyneidit voisivat asettautua kuvaan trombien, myrskypilvien, salamoiden ja pölypyörteiden sekaan, kaverikuvausta tai itselaukaisinta hyväksi käyttäen... ;))

Julkisuutta sillä varmaan saisi, mutta meneekö määrällisesti kaupaksi? Äidit ja sukulaiset varmaan pitäisi pakottaa ostamaan moinen kalenteriteos!

Timo L.