Kirjoittajan mukaan: Leevi Korpela (leevikorpela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.10.2009

Ropisi sade tuulen keralla kovin ikkunoihin puoliyön jälkeen ja puut kallisteli. Testbed näytti juuri silloin Hangon edustalle 24 m/s. Tiedotusvälineet kertovat mm. sähkökatkoista, joita tämä "normaaliluokan" syysmyrsky aiheutti.

Leevi

Subject: [myrskybongarit-l] Syysmyräkkää ja sadetutkia