Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.08.2009

Juu, ei hullumpi keli eilen.

http://gallery.me.com/jannek/100137

...Eikä tarvinnut lähteä koti-ikkunaa kauemmaksi.

Terveisin,
JK

Janne Kommonen
jannek © mac.com

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***