Kirjoittajan mukaan: Leevi Korpela (leevikorpela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.06.2009

Kiitos avartavasta näkökulmasta varmaan monenkin puolesta!

Leevi

  • Original Message ----- From: "Kirsti Vuorela" <kirsti.vuorela_ät_lansi-savo.fi> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Monday, June 29, 2009 11:30 AM Subject: VS: [myrskybongarit-l] Trombeja !!!!