Kirjoittajan mukaan: ILkka A LILJA (ilkka.lilja_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.01.2009

Ohjeelliset hintasuositukset kaupan hyllyllä ovat Eole1 59,25
Eole2 81,90
Meteos1 69,70
Meteos2 99,15

Myyjien hinta määräytyy lähipäivinä kun tunnetaan tuotantokapasiteetti tehtaalla
Ykkösmallit esitellään pian, kakkosmallit myöhemmin

ilkka.lilja_ät_iloy.fi

jdc asiantuntemusta ja maahantuontia vuodesta 1993

  • Original Message ----- From: "Panu Lahtinen" <pnuu_ät_iki.fi> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: 27. tammikuuta 2009 8:48 Subject: Re: [myrskybongarit-l] Tuulimittarista