Kirjoittajan mukaan: Aki Saarela (aki.saarela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.05.2008

Erittäin hyvin sanottu. Noita tulee vuoden/kesän/joka kuukauden mittaan niin paljon! Välillä taistelen vastaan halua erota listalta, kun joka kuuro mailataan ja ihan oikeasti pari kertaa on mielenkiintoinen maili mennyt trashiin sen vuoksi, että olen siirtänyt tuubaa roskikseen maalausperiaatteella :( Sama fiilis tulee usein ilmakehälistalla, kun jokainen siitepölykehä vedessä tai ilmassa mailataan.

Sitten kun on jäsenenä useammalla ja tuuba alkaa kumuloitua niin.... POKS.

Siis no offense kenellekään, tämä maili ei henkilöidy! Noita tulee varmaan helposti laitettua kun haluaa olla aktiivinen harrastaja. Olis vaan hirveän kiva jos yritettäis muistaa pitää joku pieni filtteri tämä em. huomioiden. Tästä on puhuttu (ja sovittu) ekaa kertaa bongareissakin jo vuosia sitten. Taivaalla on keskimäärin pilviä ja joskus tulee pari ripausta. Ei se sinänsä oikein kiinnosta ketään sorry, kun tuota sattuu jokaiselle joka päivä :/ Ja tosiaan: havaintokantaan kun se jokaisen itse määrittelemä ilmoituskynnys ylittyy -->

Itsellä on sellainen fiilis, että siinä missä kyseisestä ominaisuudesta on yleensä elämässä haittaa, niin näissä ilmiö- ja havaintotouhuissa sellainen "terve sensaatiohakuisuus" ja hehkutus on ihan ok jos tilanteesta löytyy sille oikeasti perusteita. Sen vaan pitää kulkea käsi kädessä terveen arviointikyvyn kanssa. Itse luen aina mielelläni cooleja persoonallisia kuvauksia ilmiöistä ja tilanteista joissa on ollut säpinä päällä ja siitä kuinka kirjoittanut henkilö on tilanteen nähnyt ja kokenut! Monotoninen "Pilvi havaittu taivaalla" -ilmoittelu veks pliis, YhDyN edelliseen tässä...

Tänks

  • Original Message ----- From: "Jukka Hölttä" <jukkaholtta_ät_gmail.com>

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***