outi.piirala_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 05.05.2008

Olipas teillä hyviä ideoita :).

Itse en ymmärrä valokuvauksesta juuri kukkuakaan, mutta tarvittaessa voisin olla mukana yhtenä järjestäjänä. Varsinkin jos kokeneemmat antavat hieman vinkkiä sopivista tahoista ja immeisistä, sponsseista ym...

Ainakin Hesan alueella galleriat ym. vetävät paljon porukkaa, jopa ruuhkaksi asti ja jos näyttely vielä on joko ilmainen tai vain kohtuullisen korvauksen verran käviöjitä pitäisi olla. Soveltuvan gallerian löytämisessä ei pitäisi olla ongelmaa, kirjastot voisivat myös toimia tilana, ursan tilat, postitalon näyttelytila (osa siitä), hesarin konttorin näyttelytila...

Netti tosin tavoittaa kaikki - voisikohan kummatkin vaihtoehdot tulla kyseeseen? Jos aloittaisi vaikka netistä ja jossain vaiheessa tekisi galleriaiskun...? Eli ensin kilpailu nettiin ja sitten jossain vaiheessa galleriaan koottuja kuvia... ???

Outi