Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.05.2008

On 5/5/08, Kimmo Lainesalo <kinelo_ät_gmail.com> wrote:
> Kuulostaa hyvältä, olisiko liian kunnianhimoista saada se ensimmäinen
> valokuvauskilpailu toteutettua jo tänä vuonna? Voisi aloittaa kokeeksi
> "pienellä" porukalla eikä mainostaa asiaa sen kummemmin mihinkään, näin
> saisimme kokemuksia kilpailun toteuttamisesta seuraavaa vuotta varten?

Itse olen sitä mieltä, että vuosi on auttamattomasti liian pitkällä alkaa toteuttaa edes pienellä porukalla tälle vuodelle. Tulee vain hutaisten tehtyä.

Olisin sillä kannalla, että kerätään nyt pieni porukka, joka alkaa suunnitella omalla asiaan pyhitetyllä listallaan hommaa kasaan, mikäli vapaaehtoisia löytyy riittävästi. Siellä voisi sitten päättää miten edetään ja millä aikataululla. Ettei tule juosten kus...pissittyä jälkeä.

Kannattaa sitten huomioida myös se, että jos kilpailu järjestetään, järjestäjät eivät saa osallistua siihen. Tuosta taitaa muuten löytyä ihan lakipykäläkin, ellen väärin muista. :-P

Marja W.

--
http://ukonvasama.blogspot.com