Kirjoittajan mukaan: Harri Junttila (Harri.Junttila_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.05.2008

niin ja lisätään että tietenkin klubijäsenyys tarvitaan , näin ymmärtäisin sen tekstin
ja sääpalvelut ovat kyllä aikaisemmin toimineet, viimekesänä en saanut toimimaan, en sitten tiedä että
päivitinkö omat tiedot liian myöhään vai mistä johtu.