Kirjoittajan mukaan: Harri Junttila (Harri.Junttila_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.05.2008

minä ymmärtäisin sen niin että puhelinnumero ja sähköposti riittää jos ei ole viljelijä tai metsänomistaja ja jos ei työskentele alalla pitää varmaan pyytää tuhoamaan käyttäjäni tiedot sieltä ja sitten tehdä uusi