Kirjoittajan mukaan: Sami Köykkä (samikki_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.03.2008

Kannattaa tutkia myös Pentax K10D. Nyt kun uusi malli on tullut, tuota kymppiä saa jo liki samoilla summilla kuin pikkucanoneita ja -nikoneita. Etuna sisäänrakennettu kuvanvakaaja ja säänkestävyys. Tuon kameran verrokit menevät kertaluokkaa kalliimmissa kilpailijoissa. Huonoin puoli lienee ehkä se, että käytettyä optiikkaa ei saa ihan joka kulmakaupasta.

Sami

--
Sami Köykkä
www.iki.fi/samik

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***