Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.08.2007

Tuon myräkän, joka ohitti Lahden Hollolan puolelta, salamointi näkyi hyvin elosalamoina Valkeakoskelle. Mieli teki lähteä jo alkuiltana kohti itää, mutta ei auta, aamulla aikainen herätys... nyt nukkuun...

t: Olli

--
-----
Skype me: olli.haukkovaara

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***