Kirjoittajan mukaan: Emma Herranen (mellon_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.08.2007

On Tue, 14 Aug 2007, Keke wrote:
> No eipä ole itä-Tampereellakaan tänä kesänä
> osunut yhtään kunnon myräkkää,ainakaan silloin
> kun olen ollut kotosalla,ettei Kouvola ole ainut paikka Suomessa.
> Nytkin sataa vaan vettä pikku hiljalleen,tylsää....

Juu minusta Tampereella ei ole ukkostanut mainittavasti sitten kesän 2003 niin että olisin paikalla ollut. Perjantaina 10.8. oli joku heikko yritys siinä klo 17 jälkeen. Katselin menoa ensin Kaupin tornilta ja sitten Nokialta käsin. Bassojylinä oli horisontin takaa hyvin lupaava, mutta siihen se sitten jäikin. Ennen kaupunkia salamointi luonnollisestikin katosi ja pilvi meni sadellen menojaan. >:-/

Yhden ainoan salaman ehdin ajamiseltani nähdä, mutta vettä sensijaan tuli ihan kohtuudella: Nokian keskustassa oli tiellä pieniä järviä joihin en ainakaan micralla uskaltanut mennä.

Hienoja kuvia olette muualla saaneet, erityisesti nuo Eeron otokset piristivät työpäivää.

  • Emma