Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.06.2007

Nooh, kellon ollessa 2021 hiljeni myräkkä. Rakeita ja sadetta tuli kovasti, sekä tuuli. Jonkin kuluttua auringon paistaessa murisi ja salamoi, mikä oli aika mystistä, ja nyt on kuin aamukasteessa tuo ilma.

Ihan kiva pikapesu.

~J
"Mä oon vaan mä, oman maailmani Herra ja Jumala."