Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.05.2007

Moi,

Minusta olisi kiinnostavaa jos joku osaisi tehdä kännykälle/PC:lle vaikkapa jonkun javapohjaisen ohjelman pätkän jolla saataisiin iskemät karttapohjalle ja näin myös toimimaan kännyköissä/mahdollisissa muissa vermeissä.

Tiedän että se vaatii paljon tietoa, kehitystä ja asialle vihkiytymistä, mutta onko sitää kukaan muu kuin "nokia" kehittelemässä?

T: Rami S

On 5/29/07, timo.kuhmonen_ät_nsn.com <timo.kuhmonen_ät_nsn.com> wrote:

> Ukkoshäiriöiden kuuluvuutta ei ole itse tullut tarkemmin tutkittua
> taajuusalue kohtaisesti. Kyseiset "rätinät" ovat vain tulleet vastaan
> yhteyksien aikana...
>
> Lähiaikoina työpaikan radioamatöörikerholla on antennitalkoot (sijaintina
> Espoo). Siellä oli tarkoitus nostaa mastoon VHF & UHF suunta-antennit
> (ts. 2m ja 70cm aallonpituusalueetn, antenninelikko). Voisihan
> mielenkiinnosta aikanaan kokeilla miten noilla saa kuuluviin kauempaa
> salaman iskun aiheuttamaa radiohäiriöitä, ja mahdollisesti hakea koettamalla
> [...]

Rami Saarikorpi
Hotelli Atrium Oy
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Work: 0440 322007
Skype: saarikor
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***